lördag 12 december 2009

experiment

Vetenskaplig som jag är... skriver ju vetenskaplig uppsats... så gör jag nu ett test. Den lilla filmen med balettstickning gick väldigt snabbt att ladda upp på youtube. Alltså trodde jag att youtube är mycket snabbare än blogger. Just nu är jag inte övertygad. Den sista filmen, den som stickbältet syns bäst på, den har hittills processats i 5 timmar. I både blogger och youtube. Och än är den inte klar på något ställe. Så antingen har jag inte förstått hur man gör eller så ska det vara så här långsamt. Men den sista filmen kanske kommer i morgon i alla fall...

Närå, den sista filmen kom ju faktiskt upp redan strax efter kl 17. Och det tog ungefär lika lång tid, om det nu inte berodde på SBK, att få upp filmen på youtube. Men nu finns den där också... om nu någon föredrar den varianten.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar att du testat stickbältet. Det är du nog ganska ensam om här i Sverige.
    Många hej fr. Koftan

    SvaraRadera
  2. Ha! Jag fick nästan spel på Blogger som höll på en halvtimme med mina 20 sekunder. På Youtube blev det klart under en nysning! Jag kanske får ge Blogger en ny chans...vid tillfälle! :-)

    SvaraRadera