onsdag 2 mars 2011

Årets tema: UFO'n



Det som gäller i år tycks vara att sticka klart UFO'n... Dvs saker som legat länge och inte blivit klara.
Jag har ungefär 30 stycken påbörjade projekt, eller troligtvis fler. Minst 10 måste jag ha parallellt, annars tröttnar jag på att sticka. Jag kan inte förklara varför jag har 30, men det har jag.
Ibland tror de som inte känner mig att det på något vis skulle betyda att jag aldrig får något klart. Men så är det inte alls. Här är bild på några av de projekt som blivit klara i år, alltså 2011. När jag räknade efter så visade det sig att jag hittills i år fått klart 10 projekt!!
Sen räknade jag hur många projekt som påbörjats sedan 1 januari. Några av de som blivit klara i år har också påbörjats i år. Det visade sig vara 4 utav projekten.
Totalt har jag påbörjat 10 projekt sedan årsskiftet. Så jag har fortfarande lika många igång som innan :-)

2 kommentarer:

  1. Kul att se dina färdiga saker. Ska kolla lite mer noga på ravelry, för du lägger väl upp dem som färdiga där. =)

    SvaraRadera
  2. Japp. Det gör jag. Och en massa, dock inte alla, påbörjade, finns också där.

    SvaraRadera