onsdag 10 mars 2010

Ännu mer blommor :-)

Jag har fått en solskensutmärkelse av Eva! Jättekul! Jättetack! Jag tycker man blir glad bara av bilden :)

Det svåra är vilka bloggar jag ska skicka vidare till... Jag tror de flesta har fått den redan. Men några bloggar som jag läser med stor förtjusning är: Upprepat, Räta och aviga... , Knitmarie, Tant Kofta, en till, och så flera andra. Bland annat så läste jag Lottas blogg förut, men det var nog ett tag sen för den verkar avsomnad. Så jag skickar inte vidare till 12 bloggar, för så många läser jag inte just nu. Eller det gör jag väl, men jag gör inte speciellt mycket regelbundet. Jag försöker bara hålla nosen över vattenytan... det är mycket mer intensivt än jag minns att plugga. Och skriver gör jag faktiskt mest på stickstämmans blogg för närvarande. Men snart ska jag väl hinna med min egen blogg också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar