fredag 23 oktober 2009

Fredag kväll och nya böcker

Två nya böcker kom med posten idag. Så nu ska jag begrava mig i hur jag ska designa alla mina kommande Fair Isle-tröjor :-)

Dessutom gick jag in på universitetets system (gör jag iof nästan varje dag, annars vet man inte om någon lektion blivit inställd eller så), och konstaterade att jag klarat lingvistiktentan!!!
Så himla skönt! Även om jag precis innan tentan tyckte att jag äntligen började förstå lite grann i alla fall.
Systemet var t o m så listigt att det automatiskt avanmälde mig till omtentan. Man kan uppenbarligen helt riskfritt anmäla sig till alla omtentor direkt...
I morgon överger jag min sjuke son (som börjar bli bättre nu efter flera dagars feber) och drar på lokalföreningsträff med Sticka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar