söndag 4 oktober 2009

Jag lutar åt...

Tour du monde en tricotant! (Stickning jorden runt)

Vad tror ni om det? Så får vi se hur långt jag kommer. Kanske inte blir någon extrem djupdykning i alla länders tekniker, men håll med om att det blir ett spännande projekt!? Vissa länder kanske går väldigt fort, för att dom redan stickar som jag. Eller som jag... det gör väl ingen.... egentligen...
Jag har inte garnet snurrat flera varv mellan fingrarna, för det är inte så jag spänner. Jag känner spänningen i fingrarna eftersom garnet glider extremt olika olika dagar, och har alltid gjort så. Resultatet blir att jag stickar väldigt jämnt, vilket ju är tur.
Men att åstadkomma samma sak med något annat lands teknik... det återstår väl att se om jag grejar.

Spännande ska det bli. Intressant projekt. Ett tiotal länder borde jag åtminstone kunna åstadkomma tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar